Skip to content

Warunki dostawy i zwrotów E.O.COLLECTION

Metody dostawy

  1. E.O.COLLECTION realizuje dostawy zamówień na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich (np. DPD, InPost) oraz Poczty Polskiej.
  2. Koszty dostawy są podawane w trakcie składania zamówienia i zależą od wybranej metody wysyłki oraz łącznej wagi zamówienia.

Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  2. Sklep dołoży wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. W przypadku opóźnień wynikających z przyczyn zewnętrznych (np. działania firmy kurierskiej), klient zostanie o tym poinformowany.

Śledzenie przesyłki

  1. Po nadaniu paczki, klient otrzyma numer śledzenia, który umożliwi monitorowanie statusu przesyłki.

Odbiór przesyłki

  1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu paczki przy odbiorze.
  2. W przypadku uszkodzeń opakowania, klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

Niedostępność produktu

  1. W przypadku, gdy zamówiony produkt jest niedostępny, sklep poinformuje klienta o tym fakcie drogą mailową w możliwie najkrótszym czasie.
  2. Klient może wybrać jedną z poniższych opcji:
    a. Wymiana na inny produkt: Sklep zaproponuje dostępne alternatywne produkty.
    b. Zwrot pieniędzy: Sklep zwróci pełną kwotę za niedostępny produkt, w tym koszt dostawy, jeśli dotyczy to całego zamówienia.
  3. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia poinformowania klienta o niedostępności produktu.

Zasady zwrotów

Prawo do odstąpienia od umowy
  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sklep o swojej decyzji drogą mailową na adres: kontakt@eocollection.pl.
Warunki zwrotu towaru
  1. Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami, nieużywany i czysty.
  2. Koszty zwrotu produktu ponosi klient, chyba że zwrot wynika z reklamacji lub niedostępności produktu.
Zwrot środków
  1. Sklep dokona zwrotu pełnej kwoty zamówienia, w tym kosztów dostawy, w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
  2. Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użył klient przy składaniu zamówienia.
Zwrot środków
  1. W przypadku wadliwego produktu lub niezgodności z zamówieniem, klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@eocollection.pl, opisując wadę oraz dołączając zdjęcia, jeśli to możliwe. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.